سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/7/11
8:56 ع

یکی از بزرگترین مشکلات محصولی به نام بیمه عمر نمایندگان فروش کم دانش و بعضا بدون دانش است. اولین نتیجه این مشکل معرفی نادرست محصول به مردم است که باعث درک نادرست از مزایای بیمه عمر میشود. مطالب خلاف واقع برخی نمایندگان چه عمدا و چه سهوا صرفا جهت افزایش فروش بوده و وقتی بیمه شده به حقیقت پی ببیرد بیمه نامه از دست خواهد رفت. در این راستا ما در اینجا حداقل به 5 مورد اشتباه رایج در شناخت بیمه عمر پرداخته ایم.

بیمه عمر پاسارگاد


  

96/7/4
9:51 ع

ایا میتوان به صورت آنلاین بیمه عمر را تهیه کرد؟ چه چالشها یی پیش روی این مطلب وجود دارد؟ اگر این موضوع ممکن است شامل چه مراحلی خواهد بود؟ اینها و بیشتر از اینها در صفحه خرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد


  

96/7/2
9:56 ع

دنیای پیرامون ما، حداقل در خاورمیانه و ایران، دنیای حوادث است. سیستمهای خبری داخلی و خارجی چیزی جز حادثه مخابره نمیکنند. البته در جهان اخبار خوب نیز بسیار است اما حادثه بخش کتمان ناپذیر زندگیست. کافیست به این حقیقت توجه کنیم که فقط آمار مصدومین و متوفیان تصادفات رانندگی در کشور ما از آمار مصدومین و متوفیان جنگ در کشورهای همسایه مان بیشتر است. این حقیقت بسیار تلخیست اما میتوان با پوشش حادثه بیمه عمر حداقل تا حدی در زمان بروز حوادث از دردهای خانواده کاست.

بیمه عمر پاسارگاد


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ