سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

96/4/31
11:11 ع

همه میدانیم که بیمه تامین اجتماعی برای دوران بازنشستگی به تنهایی کافی نیست . بیمه عمر مکمل بازنشستگی پاسارگاد یک طرح بیمه گروهی و مکملی برای دوران بازنشستگی با 17 مزیت است که در این صفحه سعی بر پوشش دادن این مزایا داشته ایم. 

بیمه عمر پاسارگاد


96/4/25
8:29 ص

بیمه عمر به صورت عمده دارای دو پوشش اصلی سرمایه فوت و سرمایه حیات  است یعنی در صورت زنده بودن فرد در انتهای قرار داد  سرمایه بیمه به خود او و در صورت فوت فرد سرمایه بیمه به خانواده او پرداخت خواهد شد اما در کنار این پوششهای اصلی بیمه عمر پاسارگاد داراری 14 مزیت و پوشش تکمیلی از قبیل پوشش از کار افتادگی، بیماریهای خاص ، دریافت وام ، تخفیفات بیمه اموال ، بیمه تکمیلی درمان و غیره نیز میباشد که میتوانید آنها در این صفحه ملاحظه کنید.


96/4/24
8:14 ص

بیمه عمر از دورانهای پیشین حتی از قرون وسطی وجود داشته است البته دقیقا به همین نام خوانده نمیشده اما نوع قراردادی که برخی جنگجویان از آن دوران تا عصر ناپلئون با حکومت خود داشته اند بعضا شامل مزایای بیمه عمر امروزی بوده است.در ایران نیز ورود بیمه عمر به سال 1314 و شرکتهای انگلیسی برمیگردد که در اینجا ما مختصری از تاریخچه بیمه عمر را برای علاقمندان آورده ایم.


96/4/22
7:59 ص

انواع بیمه عمر مربوط به برندهای و شرکتهای موجود در بازار نیست بلکه بیمه عمر را میتوان از لحاظ ارائه سه پوشش اصلی دسته بندی کرد ، بیمه عمر با پوشش سرمایه فوت ، با پوشش سرمایه حیات و با پوشش سرمایه فوت و حیات همزمان که اغلب شرکتهای ایرانی در حوزه مورد سوم فعالیت میکنند و تنها ضرایب و مزایای آنها کمی متفاوت است. در این مورد برخلاف تصور عموم مردم سرمایه بیمه تنها به بازماندگان پرداخت نمیشود و در صورتدر قید حیات بودن فرد بیمه شده سرمایه بیمه نامه به خود او پرداخت خواهد شد

بیمه عمر پاسارگاد


96/4/21
8:44 ص

بانوان خانه دار عموما تحت پوشش مستقیم بیمه ای که آینده آنها را تضمین کند نیستند. البته بیمه تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح سرپرستان خانوار برای خانواده آنها نیز کاربرد دارد اما بانوان خانه دار میتوانند به طور مستقل بیمه عمر مربوط به خود را داشته باشند و از یک سیستم سرمایه گذاری با سود تضمینی در کنار پوششهای بیمه ای مانند درمان تکمیلی و بیماری های خاص بهره مند باشند.در اغلب موارد بانوان خانه دار چندان علاقه ای به کسب دانش و یا فعالیت در حوزه های سرمایه گذاری ندارند لذا طرح بیمه عمر برای زنان خانه دار میتواند یک راه حل عالی برای این قشر از جامعه باشد


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ