سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/7/30
5:54 ع

با وجود ظهور انواع شرکتهای بیمه خصوصی با اسامی مختلف و محصولات و خدمات بیمه مختلف تبعا تعداد افراد فعال در این صنعت نیز بسیار افزایش یافته و تلاش برای معرفی محصولات به مردم و فروش افزایش یافته است.

 

تمامی این موارد باعث میشه که یک فرد در اینده نه چندان دور چندین بار مورد پرزنت بیمه های مختلف اموال و اشخاص قرار گیرد که این روزها مهمترین اون بیمه عمره. بیمه عمر بخاطر ویژگیهای ذاتیش برای شرکتهای بیمه و برای فروشنده های اونها بسیار جذابه و البته باید تصدیق کرد اگر درست خریداری بشه برای فرد بیمه شده هم از هر دیدگاهی یک برد بلند مدت به حساب میاد.

اما کلا این بیمه عمر چیه؟ و چه ویژگیهایی داره؟

خب من اینبار به جواب این سوال پرداختم و دوستان عزیزی که دوس دارن بیشتر بدونن میتونن توضحیات مربوط به سوال "بیمه عمر چیست؟" رو در صفحه مربوطه ملاحظه کنن.


  

95/7/24
12:38 ع

موارد زیر پنج اشتباه رایج در شناخت بیمه عمر هستند که عموما بدلیل عدم دانش نماینده فروش و یا بعلت عدم ارائه توضیحات کافی و کامل از سوی او در ذهن خریدار بیمه عمر شکل میگیره. در اینجا من فرصت مناسب دونستم و به طور فهرست وار بهشون اشاره میکنم :

 

1 - بیمه عمر الزاما یک طرح سرمایه گذاری نیست.

2- بیمه عمرصرفا یک بیمه خدمات درمانی ، بیمه سلامت و یا تامین اجتماعی نیست.

3- اندوخته بیمه عمر تنها در صورت فوت نیست و در زمان حیات بیمه شده نیز قابل پرداخت است

4- بیمه عمر سپرده گذاری در بانک نیست.

5- بیمه عمر مانند بیمه خودرو نیست 

البته موارد فوق نیاز به توضیح داره و توضیحاتشو به طور کامل برای اون دسته از دوستانی که علاقمند به مطلب هستن تو پیج پنج اشتباه رایج در مورد بیمه عمر گذاشتم. اگه جاییش سوال داشتین در خدمتم.


  

95/7/17
4:42 ع

چرا ما بیمه عمر را به قشر کارمندان جامعه پیشنهاد میدهیم؟

 

بیمه عمر تو ذات خودش ویژگیهای فنی فوق العاده ای داره که وقتی در کنار نیازمندیهای افراد مختلف جامعه قرار میگیره تبدیل به یک الزام میشه

در مورد کارمندان میوتنم بگم عدم وجود طرحی مطمئن برای رفاه زمان بازنشستگی نیازمندی اصلیه این گروه به حساب میاد. حتما همه میپرسن پس بیمه تامین اجتماعی چیه؟

خب سوال خوبیه ، بیمه تامین اجتماعی در تمام سالهایی که شما کار میکنید نزدیک 20 درصده حقوق شمارو بر میداره تا در زمان بازنشستگی مستمری بهتون پرداخت کنه البته 20 درصد حقوقی که به نام شما برای این سازمان رد میشه نه درامده واقعیتون که احتمالا بیشتره چون کارفرماها معمولا واسه اینکه حق بیمه کمتری بدن حقوق و بیمه وزارت کاری رد میکنن. این در کل خوبه و لی اشکال کار کجاست؟

خب اگه دقت کنید اون بالا گفتیم جهت رفاه زمان بازنشستگی ، ینی اینکه شما حتما  میتونید با مستمری تامین اجتماعی به زندگیتون ادامه بدید ولی آیا در همون سطح گذشته که شاغل بودید و درآمد بیشتری داشتین؟

پیشنهاد میکنم در مورد رفاه بازنشستگان تامین اجتماعی از خودشون سوال کنید هرجا که موقعیتی پیش اومد تا قضاوتتون درست و کامل باشه.

حفظ سطح رفاه فقط یکی از مزایای بیمه عمر برای کارمنداس و مزایای فوق العاد دیگه هم در کنارش هست که میتونید شرح کاملشو در مقاله وب سایت بخوانید .


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ